Cateva ganduri despre familie

Nu m-am gandit nici odata ca voi scrie un astfel de mesaj. Ideia a aparut spontan, atunci cand am deschis blogul.
Astazi e ziua de nastere a sotului meu.



Santem impreuna de 20 de ani. Ne cunoastem de si mai mult timp. Avem o viata de familie interesanta. Am realizat multe lucruri impreuna. Poate mai putine decat altii. Dar oricum...
Am fost de multe ori suparata pe el, alteori l-am incurajat, dar si mai des l-am acceptat asa cum este. Am inteles demult, ca viata de famile e un compromis.
Dupa cum se saluta ii ghicesc dispozitia. Dupa cum ma priveste dimineata, stiu ce zi voi avea.

Santem dependenti de serviciu...
Facem cariera...
Ne realizam...
Dar ne intoarcem acasa -  mai devreme de ora 18 sau mai tarziu. Oricum ne intoarcem!
Acasa. Acolo unde ne simtim cel mai bine. Pentru ca santem acasa si in familie. 

Cu mult timp in urma cineva  m-a intrebat daca mai exista dragoste in famile dupa atatea ani de casnicie. Atunci am raspuns, ca nu stiu. Acum am un raspuns- cred ca dragostea in casnicie se reflecta in alte nuante. Nu pot sa zic, ce fel de nuante - fiecare cuplu are nuanta lui.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Человеку надо мало

Durerea

Satra - un film Basarabean