Despre carti

Cartile.
Au fost si vor ramane o particica a sufletului meu. Demult nu am mai citit ceva. Ma supara faptul ca nu reusesc. Sau e o scuza. Dar ce poate fi mai captivant? Un film? Un job? O intalnire la o cafea? Fiecare au farmecul lor. Dar lectura, cred, e  pe primul plan.
Cand ati rasfoit ultima data o carte? Eu astazi. Am ramas impresionata. Am intrat intr-o librarie. O librarie noua, moderna, cu o sala pentru copii  si o ambianta placuta. In Chisinau e prima de acest fel(cel putin pentru mine). Am avut niste emotii mari. Nu eram pregatita sa procur ceva. Mai mult am intrat pentru a percepe atmosfera cartilor. Vroiam sa le simt mirosul tipografic, sa le mangai coperta, sa le rasfoiesc si sa fac cunostinta cu ele. Cineva poate sa spuna ca e banal. Nu sant de acord. E banal atunci, cand nu mai  citesti nimic si nu te mai intreseaza nimic.
Cartile... Refugiu? Cunostinte? Moda? Bogatie spirituala? Sau financiara?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Человеку надо мало

Durerea

Satra - un film Basarabean