Intreaba-ma orice, Mihaela Radulescu


Intreaba-ma orice


Editura Polirom


O nouă carte semnată de Mihaela Rădulescu, autoarea bestsellerurilor Despre lucrurile simple şi Nişte răspunsuri„Cînd am vrut să devin scriitor, nu mi-a dat prin cap să scriu despre mine, mai ales după ce am fost atît de mult timp (şi în atîtea chipuri în care atît de rar mă regăsesc)... Mihaela Rădulescu. Am vrut pur şi simplu să născocesc poveşti, să deschid subiecte banale, dar să le dau strălucirea din ochii cititorului care se regăseşte în ele. Nu m-am dus nici la capătul lumii, nici la marginea înţelesurilor pentru a scrie, ci am preferat calea simplităţii. îmi place să scriu despre iubire, pentru că e tema oricărui suflet frumos. îmi place să pun în încurcătură cititorul cu apucăturile îndrăzneţe ale personajelor mele, pentru că astfel îl fac să viseze. Cred enorm în capacitatea de a visa, mai ales cînd viaţa încă nu ţi-a dat tot ce i-ai cerut. Lumea despre care scriu este lumea în care mă simt cea mai liberă fiinţă şi primesc în ea pe oricine are fiori de arcuit şi dorinţe de încărcat.” (Mihaela Rădulescu) 


Mihaela Rădulescu, una dintre vedetele TV de primă mărime din România, a atins, în cei 14 ani de televiziune, cote maxime de audienţă, cucerind simpatia telespectatorilor, prin profesionalismul de moderator şi realizator al emisiunilor sale. A fost premiată de cinci ori de APTR şi a devenit de patru ori „Femeia Anului”. A făcut doi ani de radio, a jucat în patru filme româneşti de lung metraj şi unul american, într-o piesă de teatru, a regizat cinci filme documentare şi trei videoclipuri, un spectacol de scenă şi cîteva în aer liber. Are o bogată activitate publicistică, dar şi o consecventă preocupare filantropică. Din 2004 scrie o pagină de opinie în revista Elle, iar din 2008, rubrica „De pus pe gînd” în Jurnalul Naţional. La Editura Polirom a mai publicat Despre lucrurile simple (2007) şi Nişte răspunsuri (2009), volume care au devenit bestselleruri încă de la apariţie şi care s?au menţinut pe această poziţie pînă astăzi. PUBLICUL • cititorii volumelor Despre lucrurile simple şi Nişte răspunsuri 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Человеку надо мало

Durerea

Satra - un film Basarabean