Despre lucrurile simple , Mihaela Radulescu








Editura Polirom


Descriere
Am atitudine de campion si poate de aceea am si castigat, de atatea ori. Am insa slabiciuni umane si poate de aceea n-am facut mai mult decat fac astazi. Am o singura constanta, de care nu ma despart- firescul. Atat cat se poate el manifesta in meseria mea. Atat cat poate el fi lasat sa iasa dintre peretii vietii personale. Am avut manifestari nesabuite, dar si victorii meritate. Am ajuns intr-un punct din care pot privi cu mare atentie in afara mea. Mi-ajunge ceea ce am, dar nu-mi ajunge ceea ce am infaptuit. Viata mea e lipsita de probleme financiare, dar nu si de griji, de probleme omenesti. Celebritatea nu te imunizeaza, nu te apara de ingrijorare, de boala, de esec sau de rautate\" scrie Mihaela Radulescu in prefata cartii intitulata \"Despre mine pur si simplu\". Ce crede ea despre celelalte lucruri simple ale vietii veti afla citind gandurile asternute pe hartie ale unei femei care nu este doar o imagine, caci a depasit cu succes subtirimea unei foi de revista.


Prefata de Alex. Leo Serban.
Volumul de debut al bine cunoscutei vedete de televiziune Mihaela Radulescu contine articole publicate majoritar in revista „Elle”, dar si texte inedite in care vedeta abordeaza o gama larga de aspecte sociale, oferind sfaturi si pareri personale, pe baza proprie-i experiente de viata. „Vad aceasta carte ca pe un autoportret al Mihaelei, scris cu sinceritate si extrem de asumat – pentru ca Mihaela nu numai ca are opinii, dar le si expune fara nici o teama, fara pic de menajamente, nici fata de ea si nici fata de subiectii sau faptele despre care scrie. Te invita in lumea ei, care, controversata sau nu, este una aparte, fascinanta, la care privesti cu rasuflarea taiata pentru ca nu stii niciodata ce va fi... next.” Roxana Voloseniuc (redactor-sef al revistei „Elle”)
Toate drepturile de autor obtinute din vinzarea acestei carti sint donate organizatiei caritabile United Way Romania.
Cuprins
Pierdut vis. Ma declar nul... • La 30 de ani... femeie • Wonder Woman sau femeia intre taior si capot • Birfa ca subiect de birfa • Poti sa visezi cu ochii deschisi si sa iubesti cu ochii inchisi. Am verificat • Colorata, miine-i gata! Eu sint gata?! • Despre ex, numai de rau, cu dragoste... • Un rid ride, altul plinge... • Iarba verde de acasa!?... • Jurnalul unei femei grase • Copii de bani gata • Barbatul ideal

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Человеку надо мало

Durerea

Satra - un film Basarabean