Citate din cartea DESPRE LUCRURI SIMPLE



  1. Ne-am rupt viaţa în bucăţi, utile doar pentru a completa puzzle-ul supravieţuirii.
  2. În afară de mine, pentru visul meu nu va lupta nimeni, iar dacă eu nu-i dau viaţă, el îmi va da frustrări şi regrete.
  3. Nu putem fi toţi geniali, dar putem fi cu o treaptă mai sus decât am fost ieri.
  4. Dacă am trăit numărând de câte ori am respirat, am trăit degeaba. Dacă am adunat o seamă de momente în care ni s-a tăiat respiraţia, am trăit cu adevărat.
  5. Lucrurile simple ne întregesc. Suntem fiinţe cu un mecanism atât de complicat de trăire, încât avem nevoie de protejarea lucrurilor simple, de provocarea lucrurilor mărunte, de minuţiozitatea alegerilor şi de rafinamentul detaliilor care fac diferenţa.
  6. Mi-ajunge ceea ce am, dar nu-mi ajunge ceea ce am înfăptuit.
  7. Să nu uiţi niciodată ce ţi-ai dorit când n-aveai nici măcar idee cum ţi se poate întâmpla asta...
  8. Un om bun ştie că, dacă dăruieşte, zâmbetul de mulţumire cu care se alege îl îmbogăţeşte cu adevărat.


Mihaela   Radulescu

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Человеку надо мало

Durerea

Satra - un film Basarabean