IMBRATISAREA TA


Am nevoie de imbratisarea ta, pentru ca sant foarte mic, iar bataile inimii tale ma linistesc.
Am nevoie de imbratisarea ta, pentru ca voi simti siguranta, chiar daca ne vom desparti pentru cateva ore.
Am nevoie de imbratisarea ta, pentru ca ma incurajezi sa scriu corect primul cuvant.
Am nevoie de imbratisarea ta, pentru ca voi invata si eu pe cineva, ce este o imbratisare.
Am nevoie de imbratisarea ta, pentru ca imi inspiri incredere in ceia ce fac.
Am nevoie de imbratisarea ta, pentru ca asa inteleg potectia ta.
Am nevoie de imbratisarea ta, pentru ca e forta care ma ajuta sa supravetuiesc.
Am nevoie de imbratisarea ta, pentru ca imi vindeca ranile.
Am nevoie de imbratisarea ta, pentru ca e si salvarea mea.
Am nevoie de imbratisarea ta, pentru ca numai cu Imbratisarea, EU voi putea TRAI.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Человеку надо мало

Durerea

Satra - un film Basarabean